Velkommen til Sandbergs pressecenter. Her finder du bl.a. pressemeddelelser, nyhedsbreve og fotos.

Læs mere om de udmærkelser og den omtale som vore produkter har opnået.

13Mar
GadgetGear.nl skriver:

»Meget, meget komfortabel! Masse af støtte i ryg, hofter og arme. Den er rummelig, stor og bare fantastisk.«

13Mar
GadgetGear.nl skriver:

xtreme Systems skriver:

»IronStorm lever op til sit ry som gaming markedets bedste kombination af pris, kvalitet og spilleglæde.«

7Mar
ReTest skriver:

»Sandberg Blue Storm er et af de bedste trådløse headsets i det prisleje, som jeg har haft lejlighed til at teste. Jeg kan helt klart anbefale det.«

7Mar
ReTest skriver:

»En velbygget højttaler.«

WhatNext skriver:

»FireStorm byder på interessant design, en integreret og yderst anvendelig håndledsstøtte, samt et supergodt RGB backlight.«

Splashgames skriver:

»Til de som vil have det lidt mere komfortabelt anbefaler jeg denne massagepude. En velsignelse for enhver udpint gamerryg.«

Splashgames skriver:

»Det er den hidtil dyreste stol fra Sandberg, men den er værd en krone værd. Indstillingsmuligheder og komfort ses normalt kun på væsentligt dyrere stole. Forarbejdningen og siddekomforten er helt i top og lader dig spille i mange timer uden problemer.«

4Feb
Sandberg
Invision Game Community skriver:

»Stærk konstruktion, tydeligt RGB lys med mange variationer, Plug&Play«

Full-Sync skriver:

»Den idéelle pakke for enhver der vil i gang med gaming. Den indeholder alt det udstyr de har brug for. Du finder helt enkelt ingen bedre pakke at starte op med.«

25Jan
Tech-test.dk skriver:

»Jeg er ret begejstret for Car Charger, for den giver mig frihed til ikke at skulle lede efter en stikkontakt hele tiden når jeg er ude og køre, og at den både oplader min iPhone og min Macbook på samme tid er en ekstra bonus.«

3rd-strike.com skriver:

»Et meget tilfredsstillende tastatur at arbejde med. De ekstra funktioner og designet tilfører masser af værdi for gamere.«

Gamereviews skriver:

»Perfekt løsning hvis du ikke vil hive den store tegnebog op af lommen for at få det tilsvarende produkt fra Samsung. Den udretter mirakler.«

Komputer for Alle skriver:

»Sandbergs USB-lommelygte er rigtig god at have liggende i handskerummet i bilen til en nødsituation.«

Komputer for Alle skriver:

»Din bedste ven på campingturen eller på båden - med både lygte og solceller er der tænkt på lidt af hvert fra Sandbergs side. Testvinder i sammenligning med mange powerbanks på markedet.«

Komputer for Alle skriver:

»Opladeren er solidt skruet sammen uden nogen løse samlinger, og toppen, hvor du sætter kablet i, er støbt i aluminium. Min telefon blev ladet betydeligt hurtigere op med den end med bilens indbyggede USB-stik.«

15Jan
Actualidad Hardware skriver:

»En mere end interessant powerbank«

15Jan
xtreme systems skriver:

»Voldsomt imponerende!«

2Jan
Hardware.info skriver:

»Sandberg docken kan levere temmelig meget strøm med sine 87W. Den er også lidt billigere end Aten.«

10Dec
Nettips.dk skriver:

»Sandbergs lille opladestation løser udfordringerne. Nu lader vi hele molevitten op ét sted, og når det samtidig ser elegant ud, er det jo ren winwin.«

6Dec
xtreme Systems skriver:

»Lyd performance i Sandberg Waterproof Bluetooth Earphones er utrolig. Vi blev meget positivt overraskede over hvor godt de lyder. «

28Nov
Northern Reviewer skriver:

»Den lyd der produceres er ret imponerende. Du får klar, støjfri lyd selv når der er skruet højt op. Der er også en rig bas.«

20Nov
Edo-paizoume skriver:

»Den her sag er top kvalitet fra ende til anden.«

20Nov
xtreme Systems skriver:

»Det er komfortabelt, det føles som om skrivningen bare flyder under dine fingerspidser. Et supergodt tastatur. Jeg vil helt afgjort anbefale det.«

16Nov
Hardware.info skriver:

»Hvis du er meget på farten er Sandberg All-in-One en interessant mulighed. Den er nem at have med i tasken, nem at sætte op på bordet og byder på virkelig mange tilslutningsmuligheder og en potent strømforsyningsmulighed.«

12Nov
SteamGames skriver:

»Overstiger enhver forventning når man snakker performance i forhold til en pris som enhver kan betale.«

17Okt
eReviews skriver:

»Nem at håndtere, simpelt design og passer til forskellige størrelser af telefoner - også med cover.«

5Okt
eReviews skriver:

»Et universelt produkt med mange tilslutningsmuligheder og en god kvalitet. Masser af porte, lækkert design og fin hastighed.«

1Okt
WhatNext skriver:

»Powerbanken klarede sig excellent i alle tests. Sugekopperne er så stærke at telefonen med powerbanken kan roteres frit og smartphonen sidder stadig fast. Den testede enhed er blevet min favoritpowerbank og jeg anbefaler enhver at købe den.«

1Okt
xtreme systems skriver:

28Sep
Komputer for Alle skriver:

»Afsindigt robust, imponerende kapacitet, mange tilslutningsmuligheder og solceller er en god detalje. Komputer for Alle Anbefaler.«

28Sep
Komputer for Alle skriver:

»Den lysende powerbank har en kapacitet på 10.400 mAh. Det er nok til cirka tre opladninger af en smartphone. Selve lygten er ret kraftig med en lysstyrke på 200 lumens. Survivor Torch Powerbank er med sine lidt specielle funktioner ideel til at ligge i bilen, så den er ved hånden, hvis uheldet skulle være ude.«

20Sep
Adslayuda.com skriver:

»Resultaterne med dette produkt er excellente. Mobiliteten er bedst mulig, panelerne er små og lette, hvilket er ret praktisk så de ikke tynger ned i rygsækken. De kan især anbefales på enhver rejse.«

5Sep
Ereviews.dk skriver:

»Sandberg Fighter synes jeg er et godt, solidt og stabilt skrivebord, der kan bruges til både gaming og eventuelt også som skrivebord til skole eller arbejde, for der er fint med plads for en person.«

5Sep
Ereviews.dk skriver:

27Aug
GameReactor skriver:

»Den ultimative af slagsen. Docken fremstår så robust, at man ikke er bange for at rykke lidt rundt på det hele. Et utroligt lækkert produkt.«

17Aug
xtreme Systems skriver:

»Den mest alsidige og driftssikre kilde til både strøm og lys i enhver nødsituation. Jeg kan stærkt anbefale denne lommelygte.«

13Jul
Glob3trotters skriver:

»En helt usædvanligt alsidig powerbank. I dette prisniveau kan man ikke komme uden om Sandberg Powerbank 6000 Wireless.«

13Jul
Komputer for Alle skriver:

»Lyden er enormt klar, og derudover bliver omgivende lyde i høj grad elimineret. Når jeg optog et stykke musik igennem Sandberg Studio Pro Microphone, var kvaliteten og detaljerne overraskende velbevarede.«

Du er velkommen til at anvende alle pressemeddelelser til presserelaterede formål. Ingen anden kommerciel eller ikke-kommerciel anvendelse af noget skriftligt materiale er tilladt uden særskilt tilladelse fra Sandberg A/S. Samtlige rettigheder til alt skriftligt materiale der publiceres her i pressecentret, er forbeholdt Sandberg A/S.