Velkommen til Sandbergs pressecenter. Her finder du bl.a. pressemeddelelser, nyhedsbreve og fotos.

Læs mere om de udmærkelser og den omtale som vore produkter har opnået.

GadgetGear:

»Sandberg In Car Wiresless Charger IR 10W er en telefonholder som er let at installere og kan betjenes fra alle vinkler. Det er altid let at betjene telefonen fordi den er lodret. Desuden er holderen samtidig en hurtigoplader, der fungerer trådløst. Med sensoren åbnes klipsene automatisk, hvilket er virkelig cool.«

Monberg.dk:

»Hvis man gerne vil bruge en Bungee til sin museledning, så kan man lige så godt vælge en der giver nogle flere muligheder, end bare at holde ledningen. Det kan denne fra Sandberg, da den både er USB hub, og så giver den noget fint lys. Den er jo samtidig en headset stander, så man har det hele samlet på et sted, hvilket er rigtig smart. Alt i alt et fint produkt.«

Tech for Techs:

»USB med meget høj hastighed. Vi giver dette produkt vores bedste anbefalinger.«

Tech for Techs:

»Ret godt. Ret nemt. Den gør dybest set det du vil have den til at gøre.«

SteamGames:

»Når du sammenligner mikrofonen med et almindeligt headset, kan du ikke engang vurdere dem i samme klasse, fordi forskellen i kvalitet er enorm.«

13Jan
xTreme Systems:

»Samlet set tilbyder Sandberg Savage en storartet brugeroplevelse, både når du lytter til musik og i spillet. Der er en dejlig dyb bas, der var perfekt til mine hiphop- og dansetracks, såvel som til at give mig mulighed for bedre at høre fodtrin i FPS-spil. At kunne bestemme mine fjenders placering bedre ud fra deres fodtrin viste sig at være meget praktisk og hjalp med at give mig overtaget i kampe.«

9Jan
PC World Bulgaria:

»Sammenfattende er Sandberg Destroyer FlexWeight en fantastisk mus for enhver, der lige er startet på esports, men kan også anvendes af erfarne gamere. Prisen er en af de største fordele ved musen sammen med dens ergonomiske form (højre side), mat overflade og let adgang til de seks forudkonfigurerede opløsninger. Vægtene er en god bonus og giver unge spillere en fornemmelse af, hvordan vægten ændrer spillestilen.«

9Jan
Komputer for Alle:

»Survivor Powerbank er meget robust bygget, og der er indbygget lys og kæmpe kapacitet. To typer USB-stik.«

DDworld:

»Jeg kan bestemt anbefale denne stol med god samvittighed. Især forholdet mellem pris og ydelse er fremragende. Stolen giver dig et unikt design, usædvanlig trækonstruktion, fremragende armlæn og frem for alt en luksuriøs 5-års garanti, som ikke er så let at se i denne prisklasse. Derfor besluttede jeg at give denne stol vores award for et fremragende forhold mellem pris og ydelse. «

DDworld:

eReviews.dk

»Den trådløse opladning er i virkeligheden bare et ekstra plus på denne holder. Et ikke så uvæsentligt plus ikke desto mindre, men rent faktisk var jeg mindst ligeså imponeret af hvor nemt det lige pludselig blev at sætte min telefon fast i bilen og køre videre.«

2Jan

»En storartet gaming makker«

2Jan
3rd Strike:

»Vi kan anbefale denne cool udseende enhed.«

Grunex.com:

»Voodoo-modellen overbeviste mig om, at dette firma kan lave stole. Denne stol er bestemt et godt valg.«

Grunex.com:

eReviews.dk

»Sandberg Wireless Charger Stand er helt klart anbefalelsesværdig.«

16Dec
Steamgames.ro:

»Sandberg Survivor Powerbank 30000 PD45W er sandsynligvis den mest holdbare powerbank på markedet. Kapaciteten er enorm, med 30000 mAh holder den mindst en uge i bjergteltet med kun en telefon, men du kan oplade op til 4 enheder på samme tid. Batteriet er designet til folk, der har en aktiv livsstil, men er også velegnet til dem, der glemmer at sætte deres telefoner på opladning, før de tager hjemmefra, men især til gamere, fordi den kan holde telefonen opladet til de lange spil-sessioner.«

Coole Suggesties:

»Mikrofonen er meget magtfuld i al sin enkelhed.«

Coole Suggesties:

»Med hensyn til lyd er Sandberg Savage 7.1-headset et absolute must-have. Hovedtelefonerne giver dig en imponerende 7.1 lydoplevelse til en brøkdel af konkurrenternes pris. Hvis du ser på pris i forhold til kvalitet, er dette virkelig en vinder!«

Coole Suggesties:

»Dette er faktisk et uundværligt tilbehør på dit skrivebord.«

10Dec
3rd-Strike.com:

»En professionel og behagelig spillemakker. Hvis du leder efter en god tilføjelse til dit gaming setup, kan vi anbefale RageStorm.«

6Dec
3rd-strike.com:

»Sandbergs Savage Headset 7.1 er måske bare det bedste headset. Enheden er ekstremt behagelig, har alle de grundlæggende funktioner, og du vil være i stand til at nyde 7.1 surround-lyd til halv pris i forhold til andre premium-mærker på markedet.«

6Dec
PC World:

»Sandberg RageStorm Mechanical Gaming Keypad er en god løsning, hvis du vil spare plads eller for eksempel ikke vil spille på dit gamle tastatur. Keypad'en var meget behagelig takket være den gode håndledsstøtte. Jeg var også meget imponeret over de anvendte materialer.«

GadgetGear:

»Dette produkt er virkelig godt. Især da i prisområdet under € 60, - er der faktisk ingen konkurrenter til Sandberg Savage 7.1 Headset .. Dette headset har en super lyd, cool design, god pasform og komfort og kan købes billigere end konkurrenterne! Derudover spiller de dejlige gadgets med mikrofonen og LED-farve. Mit råd vil ikke være en overraskelse: køb!«

PC World Bulgaria:

»Jeg kunne virkelig godt lide Sandberg Savage Headset 7.1 USB. Konstruktionen giver indtryk af kvalitet, og lyden er ganske god.«

»Temmelig holdbar.«

Tech for Techs:

»Du lægger bare mobilen ovenpå, så begynder den at oplade. Lettere bliver det ikke. Det er ret cool.«

19Nov
Komputer for Alle:

»Flot finish, står godt fast på underlaget, god byggekvalitet og hurtig opladning. «

18Nov
3rd Strike:

»En meget overkommelig løsning hvis du har for få USB-stikkontakter i dit hjem. USB-stikket 2.4A passer til alle dine opladningsbehov, mens 1A USB-stikket primært egner sig til at oplade mindre enheder. Hvis du leder efter en fornuftig oplader med dobbelt USB, er denne værd at tjekke ud.«

12Nov
xtreme systems:

»Denne smarte lille gadget er en schweizerkniv indenfor SD-kortlæsere. Produktkvaliteten er meget høj. For så vidt angår overførselshastighederne var disse ret stærke, og jeg var meget tilfreds med kortlæserens ydeevne.«

5Nov
Game Elite:

»Sandberg Active Survivor Powerbank 30000 PD 45W er et robust batteri, der er skabt til den aktive livsstil. Med høj effekt kan batteriet oplade elektronisk udstyr flere gange.«

18Okt
DD World:

»Udførelsen er fremragende og kombinerer kvalitetsmaterialer som forreste aluminiumshøjttalerdæksel. Desuden fungerer gummi "indpakningen" perfekt, og hvis højttaleren falder et eller andet sted, behøver du ikke at bekymre dig, den vil overleve uden problemer. Alt i alt vurderer jeg Sandbergs højttaler som meget vellykket, og jeg kan varmt anbefale den til alle, der leder efter en meget holdbar højttaler.«

17Okt
eReviews.dk:

»Understøtter mange opladningsstandarder, og kan bruges til at lade meget mere op end blot telefoner og tablets. Solid nok til at overleve hårdhændet behandling.«

xtreme Systems:

»Marmordesignene ser godt ud på dit skrivebord, ved køkkenbordet eller endda i en travl kaffebar. Og det bedste er - Sandberg ofrede ikke noget af teknologien for at gøre den smuk. Den Wireless Charger Marble er Qi kompatibel, har hurtig opladning og leverer en effektfuld 10W effekt.«

27Sep
Player.at:

»For betydeligt mindre end 300 euro får du meget af det, der ellers kun findes i meget dyrere produkter. Kvalitet og design har glædet os, der er intet at sætte en finger på. Denne spillestol vil vare lang tid, selvom du spiller eller arbejder intenst.«

27Sep
Player.at:

4Sep
xtremesystems:

»Ser godt ud i ethvert miljø. Let at bruge. Godt lavet.«

2Sep
Komputer for alle:

»Vores erfaring med denne enkle lader er uforbeholdent god. Med en effekt på 90 watt kunne vi oplade en stor pc på en time eller to, og telefoner med hurtigopladning gik endnu hurtigere.«

30Aug
WhatNext:

»Det er ideelt udstyr til rejsende, især til campister. Powerbank har stor kapacitet og oplader hurtigt smartphonen. Lommelygten lyser godt op og kan være uerstattelig under ture. Det hele er vandtæt og perfekt fremstillet. Det er også værd at være opmærksom på hammeren til at slå blandt andet glas itu og kniven til overskæring af sikkerhedsbælter.«

Glob3trotters.com:

»Fokus på detaljer er forbløffende for denne prisklasse. Alt i alt kan jeg sætte hak ved alle de rigtige features for et virkelig fantastisk og komplet produkt i dette segment!«

9Aug
Tech for techs:

»Stilfuld. Temmelig let at bruge. Gør hvad der står på æsken. Stærkt anbefalet.«

8Aug
Tech-Test.dk:

»Det er en elegang løsning, og den har endnu ikke svigtet mig. Det er fedt at kunne oplade mobilen trådløst. «

Du er velkommen til at anvende alle pressemeddelelser til presserelaterede formål. Ingen anden kommerciel eller ikke-kommerciel anvendelse af noget skriftligt materiale er tilladt uden særskilt tilladelse fra Sandberg A/S. Samtlige rettigheder til alt skriftligt materiale der publiceres her i pressecentret, er forbeholdt Sandberg A/S.