Velkommen til Sandbergs pressecenter. Her finder du bl.a. pressemeddelelser, nyhedsbreve og fotos.

Læs mere om de udmærkelser og den omtale som vore produkter har opnået.

18Okt
DD World:

»Udførelsen er fremragende og kombinerer kvalitetsmaterialer som forreste aluminiumshøjttalerdæksel. Desuden fungerer gummi "indpakningen" perfekt, og hvis højttaleren falder et eller andet sted, behøver du ikke at bekymre dig, den vil overleve uden problemer. Alt i alt vurderer jeg Sandbergs højttaler som meget vellykket, og jeg kan varmt anbefale den til alle, der leder efter en meget holdbar højttaler.«

17Okt
eReviews.dk:

»Understøtter mange opladningsstandarder, og kan bruges til at lade meget mere op end blot telefoner og tablets. Solid nok til at overleve hårdhændet behandling.«

xtreme Systems:

»Marmordesignene ser godt ud på dit skrivebord, ved køkkenbordet eller endda i en travl kaffebar. Og det bedste er - Sandberg ofrede ikke noget af teknologien for at gøre den smuk. Den Wireless Charger Marble er Qi kompatibel, har hurtig opladning og leverer en effektfuld 10W effekt.«

27Sep
Player.at:

»For betydeligt mindre end 300 euro får du meget af det, der ellers kun findes i meget dyrere produkter. Kvalitet og design har glædet os, der er intet at sætte en finger på. Denne spillestol vil vare lang tid, selvom du spiller eller arbejder intenst.«

27Sep
Player.at:

4Sep
xtremesystems:

»Ser godt ud i ethvert miljø. Let at bruge. Godt lavet.«

2Sep
Komputer for alle:

»Vores erfaring med denne enkle lader er uforbeholdent god. Med en effekt på 90 watt kunne vi oplade en stor pc på en time eller to, og telefoner med hurtigopladning gik endnu hurtigere.«

30Aug
WhatNext:

»Det er ideelt udstyr til rejsende, især til campister. Powerbank har stor kapacitet og oplader hurtigt smartphonen. Lommelygten lyser godt op og kan være uerstattelig under ture. Det hele er vandtæt og perfekt fremstillet. Det er også værd at være opmærksom på hammeren til at slå blandt andet glas itu og kniven til overskæring af sikkerhedsbælter.«

Glob3trotters.com:

»Fokus på detaljer er forbløffende for denne prisklasse. Alt i alt kan jeg sætte hak ved alle de rigtige features for et virkelig fantastisk og komplet produkt i dette segment!«

9Aug
Tech for techs:

»Stilfuld. Temmelig let at bruge. Gør hvad der står på æsken. Stærkt anbefalet.«

Tech-Test.dk:

»Det er en elegang løsning, og den har endnu ikke svigtet mig. Det er fedt at kunne oplade mobilen trådløst. «

Tech-test.dk:

»Jeg er helt vild med Bluetooth Audio link USB, eller som jeg kalder den – the missing link. Den er smart, let og elegant, og jeg hører nu musik i bilen fra min smartphone uden at jeg behøver spekulere på kabler eller lignende.«

Tech-test.dk:

»Den er ikke ret stor og designet er pænt.«

Tech for Techs:

»Vi tildeler dette produkt en "Anbefalet" award.«

31Jul
reTest.pl:

»Sandberg Waterproof Bluetooth Sports Earphones 126-05 er efter min mening et strålende sæt trådløse hovedtelefoner. Til denne pris får vi et meget godt fremstillet produkt, der tilbyder fejlfri lydkvalitet i denne prisklasse. Jeg har absolut intet at klage over. Jeg troede, at denne størrelse af hovedtelefoner ville være ubehagelige, men intet mere galt! - de er mere behagelige at bruge end mindre modeller «

WhatNext:

»Fordelen ved Sandbergs produkt er USB-C med strømforsyning op til 30 W. Takket være det kan du nemt tilslutte en lille bærbar computer, tablet eller anden enhed, der kan oplades via dette stik. Ved at tilføje muligheden for at oplade 7 andre enheder får vi den perfekte ladestation til virksomheden eller hjemmet med flere personer.«

»Ret god. Temmeligt ligefrem. Gør hvad der står på pakken.«

Todaytech:

»Jeg prøvede holderen med flere modeller - Huawei P30 Pro, Mate 20 Pro og Samsung Galaxy S10 +, og det fungerer problemfrit med alle. Jeg er meget tilfreds med opladningshastigheden og fleksibiliteten i hele løsningen. Jeg kan bestemt anbefale det til daglig brug, da det vil gøre det lettere at oplade din enhed.«

12Jul
WhatNext:

»Sandberg USB Massage Pillow kan give dig afslapning i løbet af dagen eller længere arbejde. Den er også behagelig uden vibrationer. Hvis du har en stol uden en pude, og du sidder foran computeren i lang tid og vil prøve massage, så kan du investere i den.«

10Jul
Digital-Life.gr:

»Sandberg Streamer USB Mikrofon Kit er et ultrakvalitets mikrofonsæt, professionelt udformet og bærbart og nemt at bruge uden konsoller / mixere og specialudstyr!«

10Jul
Northern Gamer:

»Alt i alt kan du ikke gå galt med Sandberg Streamer USB Microphone Kit. Det er virkelig et godt køb, i betragtning af hvad du får for pengene. Når det kommer til at optage stemmen, fungerer mikrofonen ekstremt godt. Den medfølgende desktoparm er også ret solid og bygget af metal.«

8Jul
DDworld:

»Sandberg solpanelet overraskede mig virkelig. Det er en brugbar mobil solcellelader, som takket være dens foldede design er ideel til ture eller ferier, hvor du ikke har tilstrækkelig adgang til elnettet.«

8Jul
Tech for Techs:

»Du skal bare placere din telefon her. Holderen griber automatisk om telefonen og starter opladningen. Det er det hele! Utroligt.«

5Jul
Mobility Lounge:

»Produktet er super elegant, smukt forarbejdet, kompakt og fungerer perfekt.«

2Jul
eReviews:

»Spiller musik ganske fint til prisen. Designet føles ret robust.«

20Jun
Tech for Techs:

»Virkelig høj hastighed. Jeg er meget tilfreds med dette produkt.«

7Jun
SteamGames:

»Hvis du har et begrænset budget, men stadig vil producere kvalitetsindhold, er Streamer USB Microphone Kit en god løsning til dig.«

7Jun
Steamgames:

»Sandberg Saver Powerbank 5000 opfylder alle mine behov.«

northern-gamer:

»Jeg må sige, at IronStorm-tastaturet nok er det bedste tastatur, jeg nogensinde har brugt. Uden tvivl er dette det sejeste.«

31Maj
Tech for Techs:

»En kraftig oplader med en overvældende beskyttelse.«

22Maj
DigitalLife:

»Den har en længde på 1 meter og en nylonflettet forstærket foring, så den ikke bliver skadet eller sammenflettet, selv når du bærer den med dine nøgler, dine personlige ting eller ... andre kabler i posen eller din rygsæk.«

GAMEtainment:

»Med hensyn til design og håndværk kan tastaturet konkurrere med de mere kendte og frem for alt dyrere modeller. For det første er det ganske massivt og tungt med 1000g og på den anden side på et håndværksmæssigt niveau, der ikke kunne være bedre. I kategorien "spil-tastaturer op til 100 €" kan vi ikke give Sandberg FireStorm Mech Keyboard nogen lavere rating end "mesterlig". Allerede efter udpakning og første brug havde vi estimeret tastaturet til 130 + € og var vildt overraskede over at finde dette fine stykke udstyr til kun 80 € på producentens hjemmeside.«

Tech For Techs:

»Et ret godt produkt.«

SteamGames.ro:

»Puden er ret blød og efter at der er lagt en vis vægt på den (selvom jeg pressede hårdere, end jeg burde have gjort), går den let tilbage til den oprindelige form, hvilket betyder, at den indvendige fyldning er af god kvalitet og har den "memory" funktion. Måtten er meget stabil, hvilket er rigtig godt med enhver overflade takket være gummiundersiden, så den ikke kommer til at bevæge sig fra skrivebordet, uanset hvor ivrig du bliver, når du håndterer musen og tastaturet.«

Northern Reviewer:

»En rigtig vinder, der går ud over de normer, der forventes af en typisk bærbar powerbank. Med en kæmpe kapacitet på 42.000mAh er den der for dig, når stikkontakter ikke er. Stopfuld af funktioner og med masser af opladninger, er det virkelig den bedste powerbank, jeg nogensinde har ejet.«

eReviews.dk

»Et fantastisk produkt. Den kan lade både din telefon og computer op adskillige gange. Flot og diskret design.«

eReviews.dk:

»En perfekt makker enten hvis man rejser eller blot ønsker en ekstra oplader til sin bærbare computer.«

GadgetGear:

»Den bedste powerbank i øjeblikket. Den idéelle sommerferie gadget.«

14Maj
Spieleberichte.de:

»Virkelig et godt produkt til alle intensive pc-brugere. At have et praktisk brugsområde for dine hænder er en god ting. Derudover er måtten virkelig gedigent fremstillet.«

14Maj
Spieleberichte.de:

Du er velkommen til at anvende alle pressemeddelelser til presserelaterede formål. Ingen anden kommerciel eller ikke-kommerciel anvendelse af noget skriftligt materiale er tilladt uden særskilt tilladelse fra Sandberg A/S. Samtlige rettigheder til alt skriftligt materiale der publiceres her i pressecentret, er forbeholdt Sandberg A/S.